10 - 13
Φεβρουαρίου 2017 METROPOLITAN EXPO
ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!

Θα ξεπεράσει τα 500.000 € η διαφημιστική καμπάνια!

Η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2017 αντανακλά τη φιλοσοφία της διοργανώτριας εταιρείας για εκτεταμένη προβολή της έκθεσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με στόχο την μεγιστοποίηση της επισκεψιμότητας και της εμπορικής της επιτυχίας.

Με διαφημιστική δαπάνη, που υπολογίζεται να ξεπεράσει τις 500.000 ευρώ, η έντονη προβολή της έκθεσης θα υλοποιηθεί σε όλα τα μέσα σε συνδυασμό με εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια της HORECA θα περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση με κάλυψη σε όλους τους σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας για χρονική διάρκεια μεγαλύτερη από τρεις εβδομάδες και με μετάδοση εκατοντάδων τηλεοπτικών μηνυμάτων. Παράλληλα, περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα σε 35 ραδιοφωνικούς σταθμούς, καλύπτοντας 19 νομούς της χώρας.

Επίσης, για την προβολή της HORECA στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού θα αξιοποιηθούν στοχευμένες ενέργειες digital marketing (newsletters, google ads, social media), σε συνδυασμό με έντυπη διαφήμιση σε όλα τα επαγγελματικά περιοδικά του Τουρισμού και της Γαστρονομίας.

Η προβολή θα συμπληρωθεί με αποστολή 60.000 ονομαστικών barcode προσκλήσεων από την διοργανώτρια εταιρεία και 200.000 προσκλήσεων, που θα διανεμηθούν από τους εκθέτες, σε επιλεγμένες ομάδες επαγγελματιών με ενδιαφέρον στην έκθεση και οι οποίες θα αποτελέσουν το δωρεάν εισιτήριό τους στην HORECA 2017.