Ραντεβού το 2018
9 - 12 Φεβρουαρίου METROPOLITAN EXPO
ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!
+ ΜΕΝΟΥ

HORECA 2016: Aνεπανάληπτος επισκεπτικός θρίαμβος!

H έκθεση που ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα
Παρά τις δυσκολίες που δημιούργησαν οι αγροτικές κινητοποιήσεις, περισσότεροι από 120.000 επαγγελματίες από 40.368 επιχειρήσεις και από κάθε γωνιά της χώρας πλημμύρισαν το Μetropolitan Expo από την Παρασκευή 12, μέχρι και τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου, κάνοντας τους πάντες να μιλούν για έναν επισκεπτικό θρίαμβο άνευ προηγουμένου! Η εικόνα της έκθεσης ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας, με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες να συμφωνούν εντυπωσιασμένοι ότι η 11η ΗΟRECA δεν θύμιζε σε τίποτα την Ελλάδα της κρίσης!

Ποιοτική αναβάθμιση επισκεπτών
Η φετινή διοργάνωση κατόρθωσε να βελτιώσει θεαματικά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών της, αφού αύξησε κατά 40% τον αριθμό όσων προσήλθαν με προσωπικές barcode προσκλήσεις, περιορίζοντας έτσι δραματικά την προσέλευση των μη σχετικών με το χώρο και προσελκύοντας αποκλειστικά επαγγελματίες και επιχειρηματίες προερχόμενους από τον τουριστικό και τον ευρύτερο επισιτιστικό κλάδο. 
 


Από την επαρχία το 52,5% των επισκεπτών
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της έκθεσης, που οι επισκέπτες από την επαρχία ξεπέρασαν το 50%, αυξημένοι μάλιστα κατά 2,5 μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό ποσοστό. Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων των επισκεπτών, το 52,5% του συνόλου των επαγγελματιών που επισκέφθηκαν την 11η HORECA δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής και όπως δείχνει ο ακόλουθος πίνακας προέρχονται από ολόκληρη την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα.



Πολυάριθμα special events!
H 11η HORECA, με τη συνεργασία όλων των θεσμικών φορέων του τουριστικού και του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου, διοργάνωσε ένα αληθινό πανόραμα παράλληλων εκδηλώσεων. Έτσι, οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν θεωρητικές εισηγήσεις, πρακτικές επιδείξεις, πάνελ διεθνώς αναγνωρισμένων ομιλητών, πανελλήνια πρωταθλήματα, διαγωνισμούς, master classes και αμέτρητα ακόμη events, που στόχο είχαν να προωθήσουν τη γνώση και την εξειδίκευσή τους και φυσικά να συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση του συνολικού εγχώριου τουριστικού προϊόντος.